دخول

عرض كامل الموضوع : ام حمادة ناكتنى الجزء التانى


salab
12-07-2015, 05:57 AM
هحكيلكم انهاردة عن اللى حصل فيا من ام حمادة واختها
كنت بشترى حاجات ماما طلبتها منى قمت اشتريت الحاجات و انا وطالع على السالم لقيت ام حمادة مطلعة الزبالة قدام الباب
علشان البواب يجى ياخدها سلمت عليا ودخلت روحت بيتنا امى اخدت الحاجة منى و اديتنى كيس وقالتلى روح ادى الحاجات دى لام حمادة
اخدت الحاجات خبطت على الباب ام حمادة فتحتلى اخدت منى الحاجات وقالتلى تعال سلم على اختى روحت دخلت مكنش فيه حد فى البيت غير ام حمادة و اختها دخلت لاقيت هالة اخت ام حمادة
ست عندها 45 سنة طولها حوالى 167 ووزنها فوق ال 95 كيلو لون بشرتها بيضا بس مش اوى يعنى كانت لابسة عباية ربع كم وقاعدة
ست مهتمة بنفسها اوى سلمت عليا وبستنى من خدى راحت قالتلى كبرت و ادورت يا واد مودى و قالتلى اقعد و ام حمادة
قالتلى اقعد هعملك عصير قعدت ام حمادة راحت تعمل العصير لاقيت هالة دى مطلعة سجارة من علبة السجاير بتعتها وولعتها
وهى وبتشرب السجاير عمالة تبصلى من فوق لتحت جامد اوى ساعتها كنت لابس شورت ام حمادة جت و جبتلى العصير راحت هالة قالتلى ما تقوم تورينى يا مودى
انا اتصدمت وبقيت مندهش وبصيت لام حمادة لاقيتها عمالة تضحك روحت قولتلها اوريكى ايه قالتلى اللى وريتو لحنان اختى
انت هتستهبل يا متناك ولا ايه ام حمادة بصتلى وهى وبتضحك وقالتلى انا وعدتك انى مش هقول بس دى اختى مش حد غريب
يلا قوم يا مودى راحت هالة قالتلها احا احنا هنتحايل عليه ولا ايه ما تقوم يا كسمك
ام حمادة جت عليا ومسكتنى من ايدى وقالتلى قوم وريها يلا يا مودى يا حبيبى بدل ما تتعصب عليك ومتخفش مش هنقول حد
انا بصيت لام حمادة وقمت وانا و مكسوف لانى مش واخد على هالة دى راحت هالة قالت ايوة كده لازم نزعق سيبهولى يا حنان واقعدى جمبى
قعدت ام حمادة جمب هالة هالة قالتى قرب متخفش قرب لاقيتها بتحسس على وراكى وايدها كانت ناعمة اوى وطرية اوى وعمالة تحسس
وتقول لام حمادة ناعم اوى الواد ده راحت قالتلى لف يا خول لافيت رحت حطت السجارة فى بوقها وراحت ب ايدها الاتنين قامت منزلة الشورت راحت طلعت السجارة من بوقها
وطفتها فى الطافية راحت نزلت الكلوت بتاعى وشافت طيزى روحت لاقيتها سحب شخرة طويلة خخخخخخخخ يا احا كل دى طيز
فضلت ترج فيها وقالت احيه طيزو طرية اوى حقك يا بت يا حنان تنكيه يا بختك انو جارك
راحت ام حمادة قالتلها تعالى ندخل فى اوضة النوم احسن راحت هالة قالت يلا امشى قدامنى ومتلبست شورتك ولا كلوتك روحت مشيت
و هما ورايا راحت هالة قالت يا حلاوة طيزك هى وبتتمخطر يا لبوة راحو ضحكو هما الاتنين دخلنا الاوضة راحت هالة جت من ورايا وقالتلى فنس
فضلت تطبطب على طيزى ب ايدها و تهز فيها و انا هجت اوى من حلاوة ايدها راحت فاتحة فلقتين طيزى وشوفت خرمى قالت احا احا يعنى يخربيت خرمك يا خول
قمت جابت كرسى ورايا وقعدت وفتحت فلقتين طيزى تانى وفضلت تلحس فى خرمى انا سخست مش قادر اقف على رجلى
راحت قالتلى اركب على السرير وقالتلى اومال يا خول كنت عامل محترم ليه ومش عايز تورينى اديك هايج زى المرة اللبوة
راحت فضلت تدخل صوبعها انا هجت ودخل وتلعب جوة الخرم بحركة دائرية وانا عمال اوحوح قمت مدخلة صباع تانى وتحرك فيهم جوايا وهى عمالة تقول حنان اااااحححح خرمو سخن نيك
اوف ايه ده يا بختك روحى يا حنان هاتى خيارة تكون كبيرة عالبال ما اوسعلو خرمو
قامت ام حمادة تجيب الخيارة وهالة عمالة توسع خرمى ب صوابعها وتبعبص وتحرك صوابعها وتضربنى على طيزى
جت ام حمادة و معاها الخيارة قمت هالة مطلعها صوابعها وداهنة الخيرة ودهنت خرمى ب كريم قمت مدخلة الخيارة فى طيزى
انا صرخت قالتلى اهدى يا حتة خول هتفضحنا وفضلت تنيك فيا بالخيارة لاقيت ام حمادة جت من ناحيتى وراحت مقلعانى التيشرت وفضلت تقرصنى من صدرى
وقربت شفايفها من شفايفى وفضلت تبوس فيا وعمالة تقول ايه رايك يا متناك فى اختى ظبطت طيزك كويس ها و وسعتهالك
انت الخول بتعنا
وهالة عمالة فحت فى طيزى بالخيارة راحت مطلعة الخيارة و مدخلة اربع صوابع فيا
هالة:خخخ احا ازاى نكتيه الخرم مش واسع اوى
ام حمادة : احنا لسه فيها وسعيلو الخرم
هالة:ده هفشخهولو مش هوسعلو بس بصى ايدك من ايدك يا بت هههههه
ام حمادة:ايدك كبيرة واكبر من ايدى اتبسط بقى يا شرموط اهو هتتفشخ على حق ههههه
دهنت هالة ايدها بالكريم وقامت مدخلة ايدها جوة خرمى انا قمت صراخت
هالة: اصرخى يا لبوة اصرخى اهو بلعبلك فى طيزك زى الشراميط ما بيتلعب فيها
وهى بتدخل كف ايدها وتلفها فى خرمى وانا هايج اوى تحت ايدها
هالة:الحقى يا بت يا حنان الخول عمال يقمط بخرمو على ايدى ههههههه اقمط اقمط يا خول باين انك هايج اوى خرمك عمال يفتح ويقفل هههههههه
ام حمادة: ههههه ما هو الخول 24 ساعة هيجان مش شايفة المحن اللى عمال ينزل منو
هالة : اه شايفة بس المتناك طيزو من جوه مولعة هيجنى عليه
قمت هالة مطلعة ايدها حسيت خرمى مفشوخ فعلا ام حمادة جت وفتحت طيزى علشان تشوف الخرم
ام حمادة : هههههههه احيه يا لهوى خرمو بقى شارع تسلمى ايدك يا هالة
هالة : بس الواد جامد نيك عليه طيز زى الحريم ومربرب اوى معاكى كنز يا بت يا حنان ههههه
ام حمادة : اهو جبتلك نيكة ببلاش يلا يا خول تعال اشطفك علشان تروح
قمت ام حمادة تشطفنى وطول ما هى بتشطفنى تدخل صباعين وتبصلى وتضحكلى
روحت لابست و روحت بيتنا
اتمنى تكون القصة عجبتكم

mrla1000
12-07-2015, 08:30 AM
روعه روعه روعه رهيبه تسلم ايدك نتظر الجزء الثالث من القصه ياحلو

darklove
02-11-2016, 10:18 AM
قصة رووووووووووووووعة..................

امجداحمد
03-05-2016, 09:23 AM
عاشت الأيادي

sozan_boktor
03-28-2016, 12:39 AM
كمل عاوزه اعرف ام حماده ناكت اختها ازاي

ملك الاحساس
03-28-2017, 02:25 PM
ياريت تنزل الجزء التالت

Nam Itha
03-29-2017, 04:25 AM
الجزء الثالث



قصص سكس وجنس جامده واهات تجننارشيف قصص لواط محارمقصص جنسبه اخ واخته نسوانجياجمد جسم تفريشالسكس لواط حريف جداأشرس افلام السحاققصص سكس مع زميلتيحوا يقول ليها منخليش بصمات بورنوهل تتخيل انت وزوجتك اثناء النيكقصص سيكس أخ واختو وفتح كسها وحملت منهو في مصر قصص ناكني فى المحاضرةمنتديات واراشيف قصص نيكقصص تبادل ابزوجات مروىعشقها لكبرها طيزهاقصص سكس ابتزاز زوجة اخيطيزي حلوسكسي الماني شيلهصور سكس اخر مسخره فشخ نسوان نيك طيز و ا ضعيات صعبهقصص سكس نيك الشرموطه اه نيكني انا شرموطتك انا لبوتك/archive/index.php/t-236634.htmlاريد صوربنت فضلت تتناك لغايط ما ماتتصور افلام سكس حشفه قضيبقصص جنسية نوال اتفتحت ازايناكني اخي بعلم زوجيقصص سكس مع افريقي نجيري يالهواي زبك كبير أويصورمحجبات نسوانجي عربي بحتقصص جنسيه مثيرن محارمقصة سكس المحلل و المعلمهعمو عيب براحة لا لا ياعمو سكسسلاح مرات خالي الفتاكسكس نيك وتعذيب واستعباد شواز سوالبكنت اشاهد التلفاز فلم البطله الوثير باقي القصه سكسسكس الشمري وسوسو فيديومدام نيك كسك احمراجمل صور سكس ف الكنيبسةقصص سكس ولد سالب بنوتى مع مرات عمىنيك مفتريقصص سكس وجارتي بشرىقصص محارم الجد الهايجصور نيك رومانسيسكس افندينا جنرال نسوانجي شراميط اليمنقصص سكس خطيا اغتصبني الحراميقصص ﺍﻟﻠﻮﺍﻁ ﺍﻟﻤﻤﺘﻊ ﺍﻟﺤﻠﻮ ﺑﻴﻨﻲ ﻭﺍﺑﻦ ﻋﻤﻲ ﻭ ﻗﺼﺺ ﺳﺎﺧﻨﺔنسون ممنك فطيذsite:landsmb.ru "الزاني اوي"بنت مصريه بتتصور لحبيبها عايزاك تيجي معايا الاوضهقصص سكس المليفصور نيك وسكس وبعبوص وتدخيل الأيد علي موقع برازر/archive/index.php/t-472867.htmlلواط خول هذا السبوعفيديوسكس اح لحد النشوةقصص اباحية الصفحة2 انا ومينا وامه واخته وزوجتهكيف اقنع زوجتي تنتاك من غيريافلام سكس شواذ مع بياع الخضرواتصوره ملابس فزون فشخفلم سكس نورهان ميشالقصص سكس طويله يقطعها نيكقصاص تبادل الزوجات في نيك جماعي بالبرجاروي قصتي مع زوجة خالي وبناتها الممحونات طيزقصص سحاق من الإرشيف site:landsmb.ruسكن.أم.شرموطةام تتناك في الصباح من طابط شرطةشميل يعرص طيزه"XNXX" قصص عرب ميلف رغبات مكبوتةصور سكس الشوز والشيميلات الارشيفقصص سكس محارم عائله الحاج نعمان نسوانجي قصص سكس ليلة العيد في الكوافير نسوان تحفف الوش والحواجب بالفتله وكلام مثيرافلام سكس معاكسة زوحة صديقى مترجمقصص كابلز مع سليف قصص صفحة نسونجي عن العادة لسرية ونيك اجنبيقصص محارم ابنته المربربه المطلقه كسها منفوخزوجات شراميط نسوانجيبهيج علي اخت مراتيصور سكس بنات نساء شباب اليمن سكسحكية طيزالملكهبورن سكس شاف طيز امه من تحت التنورةقصص نيك خوات زملاي واصحابيسكس مصر وحده عندهاعربيه وسواق قصصصورسكسيات كبيرات العمر الارشيف قصص نيك مولع فشخ اه اه نيك كسي متعني/archive/index.php/f-9-p-145.html